10اختراعی که در سال 2013 به بازارخواهند آمد


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

 

 

10اختراعی که در سال 2013

 

به بازارخواهند آمد


جهان فردا پر از اختراعات جدیدی است که ما انسانها نمی توانیم از کنار آنها به سادگی بگذریم.  موضوع امروز را به 10 اختراعی که جهانیان در سال کنونی یعنی سال 2013 منتظر آمدن آنها به بازار هستند، اختصاص می دهم. این اختراعات به شرح زیر هستند:

 

ا- روبات جادویی:

 

الروبوت الاليmz mz بالصور: عشرة إختراعات لا غنى عنهم بالمستقبل

 

نخستین اختراع یک روبات جادویی است که توانایی تشخیص و تعیین میزان چربی بدن انسانها را دارد. این روبات می تواند به طور همزمان میزان چربی بدن 5 نفر را تعیین و آنرا گزارش کند.قراراست این روبات در ماه ژوئن2013 دربازارهای جهانی  به فروش برسد.

 

2-چشم جادویی

 

كاميرا واي فاي mz mz بالصور: عشرة إختراعات لا غنى عنهم بالمستقبل

 

 چشم جادویی دومین اختراعی است که از فناوری وای فای برخورداراست و با سیستم اندروید کار می کند. بر روی آیفون منازل و شرکت ها نصب می شود وبه گوشی موبایل صاحب خانه یا شرکت متصل می گردد و می توان  در صورت حضور نداشتن در خانه یا شرکت ،چهره فرد مراجعه کننده  را دید و با آن صحبت کرد. این محصول قرار است ماه ژوئن آینده وارد بازار شود. 


3- دوربین دیجیتالی بسیارکوچک

 

كاميرا رقميةmz mz بالصور: عشرة إختراعات لا غنى عنهم بالمستقبل

 

اختراع سوم .. یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال بسیار کوچک است که می توان آنرا به لباسهای خود متصل کرد. این دوربین از دقت فوق العاده ای برخوردار است و از طریق اینترنت به شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و تویتر متصل می شود. این محصول قرار است ماه فوریه سال جاری به بازار بیاید.

 

 

 

چاپگر سه بعدی:

 

طابعة ثلاثي الابعاد mz mz بالصور: عشرة إختراعات لا غنى عنهم بالمستقبل

 

اختراع چهارم یک چاپگر سه بعدی بسیار دقیق است که می تواند از مجسمه ها و طرحهای مختلف پرینت بگیرد.قرار است این محصول ماه آوریل آینده وارد بازارشود. 

 

 

5-هدفون دوربین دار:

 

سماعة مزودة بكاميرا mz mz بالصور: عشرة إختراعات لا غنى عنهم بالمستقبل

 

اختراع پنجم یک هدفون دوربین دار است که که دارای صفحه نمایشگر است و شما را با پخش صدا و تصویر بسیار واضح  به دنیای مجازی خواهد برد..این محصول قراراست در ماه مارس آینده به بازار بیاید. 

 

 

6-پرتاب ماهواره کوچک به فضا:

 

القمر الصناعيmz mz بالصور: عشرة إختراعات لا غنى عنهم بالمستقبل

 

در15 ژوئن  2013قراراست ماهواره ای به حجم 10 سانتیمتر مکعب که به دوربین مجهز است ، به فضا پرتاب شود. این ماهواره تصاویر ی با دقت بسیار بالا از فضا به زمین خواهد فرستاد. این ماهواره بیشتر برای دانشمندان و دانشجویان علوم فضایی کاربرد خواهد داشت.

 

 

7- مکعب های هوشمند: 

 

المكعبات mz mz بالصور: عشرة إختراعات لا غنى عنهم بالمستقبل

 

إختراع هفتم مجموعه ای از مکعب هایی است که می توانند با انتشار اشعه هایی دستوراتی از جمله بستن درهای خانه را اجرا کنند. این اختراع قرار است در ماه ژوئن سال جاری  وارد بازار شود .

 

 

8-سیستم هوشمند کنترل سرعت:

 

جهازتنبيه السرعة mz mz بالصور: عشرة إختراعات لا غنى عنهم بالمستقبل

 

اختراع هشتم سیستم جدیدی است که به اتومبیل وصل می شود و اگر سرعت اتومبیل شما بیش ازحد مجاز باشد به شما هشدارخواهد داد. این محصول قراراست اواخر سال 2013 به بازار بیاید.

 

 

9-پایه تبلت:

 

حامل لوحيmz mz بالصور: عشرة إختراعات لا غنى عنهم بالمستقبل

 

اختراع نهم پایه ابتکاری  تبلت است که با وصل شدن  به تبلت شما از حرکت و افتادن آن جلوگیری می کند. قرار است این محصول در ماه مارس آینده وارد بازار شود.

  

 

10- هدبند هوشمند:

 

عُقال التركيزmz mz بالصور: عشرة إختراعات لا غنى عنهم بالمستقبل

 

آخرین اختراع هدبند هوشمندی است که با بستن آن به دور پیشانی حافظه شما  را فعالتر می کند . این هدبند  فرکانسهایی را به مغز می فرستند و سلولهای مغز را تحریک می کند و باعث تقویت  حافظه می شود . این محصول قرار است در ماه ژوئن سال 2013 وارد بازار شود..
 

  

 دوستان لطفا" با کلیک روی تصویر متحرک هریک از وبلاگهای زیریا عنوان آنها  (ازهمه چیز ازهمه جا-گستره -متنوع  و وبلاگ  عربی  من هنا و هناک) ازآنها بازدید فرمایید:   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,ساعت 1:0 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت